Förkyld

Äntligen helg och snart är de lördag som jag längtat så efter =) Ska bli väldigt roligt att få åka till likenäs och titta på folkrace, fast de värsta är att man inte kör själv . Är något så grymt sugen på att åka så de finns inte.. Men får vänta någon månad till innan ja ska köra. Inte de roligaste om man skulle dra på sig mjölkstockning p.g.a det. Thindra har lite svårt att sova nu på kvällen även om jag sitter och ammar henne i över 1 timme. Får se om hon har somnat snart så man kan slänga sig i duschen , annars får ja amma först innan jag duschar. Har dragit på mig förkylning också =/ inte så lyckat precis men de går väl över . Får se till att stoppa i sig mycke alvedon . Och klä sig rejält imorgon, även om det kanske inte är jätte kallt ute .

Fick en bärbar dator av morfar =) Så man tackar så mycke . Igår va farmor och farfar här och då fick jag och thindra ett presentkort =)


Tänkte jag skulle ladda in bilder på datorn ikväll ! Så lägger jag ut här sen på Thindra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0