En Snabbis

Här va de världens bloggtorka =) har inte haft varken tid eller ork till att skriva . Men ska försöka bli bättre, allt har varit upp och ner tror jag. För hon vägrar sova när jag är helt själv hemma . Eller hon somnar om jag sitter med henne, men de tröttar ut armarna kan jag lova. Och hon får inte bli så bortskämd så hon bara ska sova när jag sitter med henne.
 Hon sov bra i natt =) ammade bara två gånger. Thindra är lite rolig faktiskt för precis när pappa stängde dörren och skulle åka till jobbet då började hon gapa som ja vet inte vad. Undrar om hon tycker de är hemskt och vara själv med mig ?=P
Var till Mug i lördags och köpt mig lite nytt , kände att jag behövde något som piggade upp mig =) Och nu när jag har gått ner lite så kunde jag äntligen köpa den där fina tröjan jag har sett där ett tag. Ska bli så skönt att kunna sätta på sig sina jeans någon gång nu framöver =) Jag som bara älskar att gå i jeans och hatar mys byxor. Nu går jag bara i mysbyxor .
 Bruttan nu måste vi ta och boka tid=) har redan bestämt vad jag ska ha och var så nu är de bara vilken stil jag ska ha på texten. Fy fan vad jag längtar .. Ska börja och sola solarium också så man blir lite brun , för då känner jag mig mycke piggare.

Mina vänner betyder så himla grymt mycke =) Och min underbara dotter Thindra!! Sist men inte minst min Familj som ställer upp till 110 % dag som natt. Vet inte vad jag skulle göra utan er eller hur jag ska kunna tacka er.
Fan jag har verkligen de bästa vännerna man kan ha =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0