Sängen väntar ..

Nu skulle jag ha varit i säng för längesen. Men så är inte fallet har suttit och läst en massa bloggar, skönt och kunna slappna av lite nu på kvällen när Thindra sover.
Hon har en väldigt rolig sov ställning måste jag säga, ligger tvärs över sängen. På kudden.
Jag själv skulle inte gilla den sovställningen, trångt och bökigt.
Var iväg och köpte välling till min busunge förut, var i princip slut.
Och tittat på tvn.
Varför är det alltid så dåligt på tvn på tisdagar?
Tycker faktiskt det blir sämre och sämre med tiden som går.
Imorgon ska jag sätta mig med mamma och beställa lite kläder. Har inga större planer för imorgon, men ser vad som händer under dagen.

Ska nog ta och sätta på en film och krypa ner i sängen se om man somnar till filmen.


            Mitt liv♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0