Onsdag...

Sitter och tittar på tvn, växlar mellan Stockholm- Arlanda och arga snickarn tror det heter så i alla fall.
Och ibland knäpper jag över till bonde söker fru. Konstigt att det ska vara bra program på samma tid.
Har tränat lite idag, så nu känner jag mig glad. Att man tar tag i det igen.
Imorse fick jag ett sms av min kära Anna att hon och hennes mormor skulle ner till Sunne idag.
Så jag och Thindra fixade oss i ordning och tog bilen ner över.
Gick runt lite i affärer, hittade faktiskt en skit snygg kofta till mig själv på affären Garderob.
Nu ska jag hoppa in i duschen och det kan jag säga är väldigt efter längtat.
Får se vad resten av kvällen har att erbjuda.

Imorgon ska jag med Thindra till Bvc så skulle hon få den andra dosen av vaccinet samtidigt. Plus att jag skulle få också. Får väl se hur man känner sig efter det.


Jag älskar dig mest♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0