En låååååång dag.

Sitter och tittar på film med familjen nu, Thindra somnade för en stund sedan.
Vissa kvällar somnar hon tidigt andra inte.
Dagen har gått jätte segt, känns som världens segaste dag.
Har inte fått det jag har velat gjort, men är en dag imorgon också. Får väl se vad man hinner med.
Är snart dags för att krypa ner i sängen.
Imorgon måste jag verkligen få saker fixade annars blir jag tokig.
Kom på att jag måste söka dagisplats till Thindra också, helt glömt bort att göra det.
Fast har tänkt att hon inte ska börja förän efter sommaren.
Jag är redan lite trött på att gå hemma, men brukar alltid bli så när de blir snö och kallt.
Man är inte lika mycket ute då som på sommaren. Bara att våren kommer så blir man piggare.
Men tiden flyger väl iväg precis som hela detta året gjort.
Kan inte riktigt förstå att Thindra snart är 1 år. Min älsklings prinsessa.


Mina älsklingar är mitt allt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0