En speciell dag idag..

Vilken tradition att alltid skriva i bloggen sent. Är väl oftast så att man har inte tid att skriva för än nu.
Idag är jag jätte stolt över att Thindra somnade redan halv 10, många kanske inte tycker de är tidigt.
Men nu de senaste dagarna har hon varit jätte dålig på att komma i säng. Är nästan så att jag har hunnit slocknat innan henne. Måste handla hem lite frukt imorgon till Thindra.
Vet knappt vad jag har gjort idag, dagen bara försvann i ett naffs.
Men vi var i alla fall ner till Sunne och Emma var med. Va jätte skoj.
Handlade en sak till Thindra annars blev det inge mer, är faktiskt lite besviken på mig själv.
Att jag inte fick tag på något till alla de andra. Vill inte springa i sista minuten och handla en massa julklappar för då har man glömt bort hälften. Eller så finns inte det man tänkt sig köpa kvar.

Fyller år idag den 7 december. Roligt nu är man ett år äldre men känner inte ett dugg skillnad=)
Fast nu får jag gå på bolaget och handla det har jag inte fått gjort förut.

Nu blir det sängen och sova är en dag imorgon också. Min födelsedag imorgon.
Känns faktiskt lite tråkigt att jag hade kalas i Lördags.



Älskar dig mest♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0