Mysigt med en massa snöö

Har tittat på film nu på morgonen också! Värsta filmnörden har jag blivit. Såg på en American Pie film jag hade hemma. Gillar de filmerna.
Thindra och jag sov lite längre än vad vi brukar idag, men vad spelar det för roll. Ibland måste man bara få blunda lite längre. Thindra sover än en gång nu, men brukar vara vid den här tiden hon brukar sova middag eller vad man nu ska kalla det.
Perfekt tid då hinner jag fixa med det som ska göras.
Satt just och funderade på vad ska man köpa till Lillan i födelsedagspresent, för det hon behövde fick hon i julklapp. Men det kommer väl mera saker man kommer på att man behöver.
Fast kläder tror jag hon har så det räcker och blir över. Jag får verkligen inte köpa mera kläder åt henne nu på ett tag. Visst vårjacka och sånt är behövligt sen.
Skönt väder det är ute, -10 och en massa snö.
Blir till att ta med mig Thindra ut så hon får åka pulka efter maten. Lycklig hon kommer bli.
Nu ska jag ta och busa med Lillan och där efter städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0