Just nu går de bara emot mig..

Min helg gick inte alls som jag ville, utan åt helt andra hållet. Känns som de mesta med folkracen har gått emot mig detta år. Så hoppas att de släpper snart. För jag vet själv att jag kan mycket mer än jag har visat dessa gångerna. Bara att ta nya tag tills nästa gång jag ska köra.
I fredags var vi även runt lite i affärer så han och köpa mig ett linne och några saker till Thindra som jag lägger ut bilder imorgon. Jag älskar att handla, det måste folk ha märkt vid denna tidpunkt.
Fast jag handlar inte dyra saker, utan billiga så får man mer för pengarna.
Bra och vara ekonomisk och ha koll över sin ekonomi.  Känns skönt att veta att man alltid har pengar över.

Idag har jag och Thindra bara tagit det lugnt och busat. Känns skönt att ta det lugnt i bland och kunna ladda batterierna efter en sån lång helg med en massa rattande. Lite pinsamt och säga men har faktiskt fått träningsvärk, fast kanske inte så värst konstigt när det inte var någon servo i.

Morgondagen är planerad. I alla fall på eftermiddagen då jag ska åka upp till Torsby och simma med min kära Anna. Ska bli skönt att simma lite. Ska även dammsuga och torka ur husbilen. För till helgen ska vi åka upp till Likenäs och titta. Folkrace det är livet det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0