Go kväll

Har varit till banken idag med min dosa till internetbanken, eftersom jag inte hade fått någon kod. Och det har faktiskt gått 2 veckor så va tvungen in och klaga lite. Men de var så hjälpsamma där så va inga problem.
Så nu äntligen kan jag börja använda det och telefonbank.
Vi var till Moster, Stefan och Fabian idag. Va skitskoj att komma dit och hälsa på. Vilket busfrö han är =) Men också så himla go. Nu har Thindra en läromästare som hon kan lära sig av, roligt när de inte skiljer mer än 10 månader mellan dem.
Från det ena till det andra. Jag har köpt årets första julklapp, visst känns det tidigt. Men det är nödvändigt nu när släckten blivit större på så kort tid. Skönt att slippa slänga ut så himla mycket pengar i December.
Det var i alla fall en bra början utav det stora berget som ska köpas. Alltid lika svårt och veta vad man ska köpa också.
Får väl fråga runt lite så ska det att fixa sig. Tycker först och främst det är viktigt med barnen.

Imorgon bär det av skapligt tidigt till Karlstad med min kära Thindra plus min pappa(Thindras morfar).
Ska först till tandläkaren sen bär det nog av till bergvik och sist Ikea där vi skulle äta tror jag.
Mamma har beställt en del saker från Ikea så vi lär nog gå runt där ett tag.
Nu ska jag ta och hoppa i säng och sova. Ladda batterierna för imorgon.



        Nyvaken och blev jätte rädd för att se mamma med kameran =) ♥

Saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0