Hokus pokus...

Dagen har gått super snabbt idag. Skönt också att vissa dagar går snabbt, men ville inte att denna skulle göra det.
Vissa dagar går snabbare än andra så är de bara. De man helst vill ha ut mer av de går snabbast.
Vaknade imorse av att Thindra låg och pratade. Så bytte blöja, fixade mat sen somnade vi om till 9.20 tiden. Va hur skönt som helst att kunna sova lite extra. Sen va vi upp och busade järnet innan vi åt och drog ner till sunne.
Har inte hunnit varit hemma så mycket idag, utan mest varit ute på sunne och sånt där.
Hoppas vi ska se på Wallander någon dag snart, för det har jag verkligen sett fram emot.
Va även och köpte lite nya leksaker till Thindra. Investering i nya saker när de gäller leksaker och kläder är min grej de.
Vet att allt moster säger till mig att jag är shopping galen, tror faktiskt det stämmer. Fast har alltid varit det.
Får ta kort på de roliga leksakerna och lägga in dem här imorgon.
Till veckan måste jag ner till Karlstad också, till tandregleringen. Alltså med tandställningen, vi skulle bestämma när vi skulle ta ut den och slipa lite. Även kanske spänna den ännu mer. Satan va skönt det ska bli när den är borta.
Och kunna borsta hela tänderna, istället för att borsta tandställningen. Men kommer nog kännas ovant den första stunden ändå tror jag.
Nu ska jag vara lite onyttig nu i sena tider sedan blir det att hoppa i sängen.

Mitt livs kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0