Söndagsmys

Va inte alls längesedan Emma åkte hem. Vi spelade lite kort och sen ut och spelade kubb. Skit skoj och hitta på lite saker om dagarna tycker jag. Annars blir det detsamma jämt och det blir lite långtråkigt måste jag säga.
Det är oftast därför man inte skriver i bloggen så mycket heller för det händer samma saker varje dag.
Thindra ligger och vilar i vagnen efter att ha ätit. Så nu sover hon nog kanske en halvtimme max.
Min underbaring äter på morgonen sen somnar hon om igen. Vilken brud man har och hon vaknar aldrig på nätterna.
Så jag ska inte klaga för jag har det perfekt, Thindra och jag är rätt så lika i sömnrytmen.
Har käkat potatisgratäng med kassler idag, kanske inte låter så gott. Men de är faktiskt jätte gott.
Nu ska jag ta och titta på film och vara lite onyttig. För senare mot kvällningen blir det långpromenad i detta trevliga fast lite blåsiga väder.


 MIn älskling♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0