Sliten

Vaknade vid 8 tiden imorse, skyndade mig ner och tittade om jag hade fått in några pengar på nätet. Men icke, där hade det inte kommit in något. Arg som ett bi ringde jag upp försäkringskassan där de är 220st i kö så va bara att vänta det.
När jag väl kommr fram så la det på fick ställa mig i samma kö igen i ca 15 min. Så när jag hade pratat med en där så skulle han fixa pengarna manuellt eller vad han nu sa. Fast ännu har det inte kommit in några pengar där ifrån.
Så imorgon får jag ringa dit igen och fråga vart mina pengar har tagit vägen.
Har även hunnit med att varit i Karlstad, först till tandläkaren och sedan till Ikea.
Va även på Bergvik och handlade lite småsaker som vi behövde, handlade ett par saker på ikea också som jag behövde till Thindra. Men det jag letade efter på Bergvik fanns dock inte. Så blev faktiskt lite besviken.

Min kära lilla Thindra ligger och sover så sött i sin säng. Så tog mig en tur till datorn, ska alldeles strax hoppa i säng och titta på film. Mysigt med andra ord.

Imorgon har jag faktiskt en hel del saker som måste göras, det ska städas både på rummet och i husbilen.
Även tvättas och fixas med folkracebilen, till posten och upp till skolan med betyg och något annat papper.
Efter det ska det läsas lite så jag börjar med det hela. Måste planera lite annars hinner jag aldrig med det som ska göras.



DU är allt för mig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0