Natti natti

Som vanligt orkar inte jag sova vid denna tiden. Och tvn är det precis som vanligt inge bra att se på.
Funderar på om jag ska byta sängkläder imorgon, är så grymt skönt att lägga sig i nybytt. Thindras bytte jag för några dagar sedan. Tycker det är viktigt att byta ofta när det gäller små barn.
Blir till att tvätta kläder, dammsuga golvet sen skura det imorgon. Känns som det är mycket planer för imorgon.
Och även en promenad ska det bli om vädret håller uppe. Är inte toppen väder alla dagar inte.
Fick även en jätte fin klänning idag av mammas moster. Pratade faktiskt om att det va längsen jag såg henne så vipps så kom hon där. Nu ska jag ändå lägga mig och titta på tvn och sen om jag orkar somna. Är rätt nödvändigt att sova när lillan sover.


Ni är allt och lite till för mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0