Sliten

Snacka om att jag är helt slut. Tror jag och Thindra somnade vid 1 så blev rätt sent så att säga.
Men trodde att hon skulle sova längre än vad hon gjorde, känns som hon bara kortar ner sovruntinerna på nätterna.
Hon vaknade vid 03.40 så va bara att mata henne och sen sitta vaken och leka med henne till klockan halv 6. Tur jag hade den hjälpen som jag fick i natt annars hade jag fan smällt av.
Ja man ska väl inte klaga så värst mycke egentligen men just nu känner jag att jag inte kan göra något annat för jag är så satans trött. Så blir snart sängen och sova. Hoppas verkligen hon sover längre i natt skulle bli överlycklig.
Undra på om jag drar till mig förkylningar tror det är den 4 gången eller något liknande.
Så har ont i halsen som bara den och sitter för tillfället och fryser, men hoppas inte jag får feber för då vet jag inte vad jag gör.

Idag har jag inte gjort så värst mycke, mer än att fixa med mat och varit till Deje på folkracemöte.

På tal om det så ska jag åka nästa helg i Karlstad. Första tävlingen sen i augusti så får se hur det går, men laddas ska det. Längtar som bara den tills man står där framme på startplattan och känner att snart lyser lampan grönt och gasen i botten. Hoppas det blir många fler tävlingar i år än det blev för mig förra året.
Har saknat folkracen som bara den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0