Ett hjärta av guld

Ja så va mitt nya liv igång men mycke nyttigare mat och bra motion.
Känner mig så himla motiverad så detta ska att gå vägen ska vi se, även om det kanske tar lite tid.
För jag vill verkligen gå ner och komma i alla mina gamla jeans.
Tänka sig jag kom ihåg och äta frukost också, fick bli havregrynsgröt som smackade över min förväntan gott.
Kommer ihåg i slutet av graviditeten så fick jag en väldig halsbränna av just gröt, så trodde nästan jag skulle få det nu igen men icke sa nicke. Ska köpa hem en massa frukt imorgon är alltid gött att ta det på kvällen.

Så imorgon tror jag det blir promenad med sabina nere i sunne om vädret är fint vill säga. Annars går jag på vägen här hemma.
Thindra sover för tillfället som en stock, tänkte jag snart skulle byta på henne och sen sätta på henne pyjamas hon slocknade direkt vi kom ifrån Tupperware. Sliten efter så mycke damtjat, blev väl alldeles för mycket för henne.
Hon sov jätte bra i natt också vaknade vid 6 tiden ungefär och sen sov till halv 10. Så underbart att hon sover så bra, ska verkligen inte klaga. Hoppas det håller i sig ett par dagar till. Söt hon är som sover bredvid mig.
Imorgon är min mamma ledig så då ska vi säkert ut och handla.
Jag måste köpa Thindra en massa kläder i strl 62 för de är dåligt med det, eller de jag har var redan för trånga.
En stor brutta jag har =)


Det finns bara en som tagit mitt Hjärta med storm och det är du♥
Längtar efter dig varje sekund.





                                                             Så Underbart Söt


Kommentarer
Postat av: s

jaså vem har gjort det då din brud eller? ;)

2009-04-21 @ 11:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0