Våren

Har varit lite dålig med att skriva nu de senaste dagarna, har haft så mycke annat för mig.
Vilket fint väder vi har ute funderar på att ta med mig lilla Thindra ut på promenad men tycker inte om denna grusvägen vi har här ute och gå på. Lättare att gå på asfalt tycker jag. Men har ingen större lust att åka ner till sunne för att gå ut och gå någon timme. Så får nog bli att gå här ute.
Lämnade in min telefon förra måndagen för den hade blivit helt konstig så skulle få tillbaka den efter 7-10 arbetsdagar så ska bli roligt och se om den kommer nu under veckan. Tror dock inte det, man brukar inte få tillbaka saker vid den tidpunkten de säger. Har ingen större lust att köpa mig en ny till redan.

Till helgen är det påsk. Får väl se om det blir elmia till helgen, men vill så gärna iväg.
För en gång skull komma ut, va jätte längesedan jag tog mig något i alkoholväg.
Även om man inte ska tänka på sånt när man har en bebis så känner jag att jag behöver komma ut, liksom få lite egentid. Fast man inte vill lämna den lilla ifrån sig men samtidigt vill man ut och roa sig någon gång.

Thindra älskar att sitta i Babysittern och leka. Börjat gunga och slå på leksakerna i babysittern så det spelar.
Väldigt roligt och se hur hon växer och utvecklar sig. Ska bli roligt på Onsdag när vi ska till Bvc och se om hon gått upp bra sen sist vi var där. Tycker hon ser lite rundare ut men man vet aldrig. Hoppas verkligen det har gått bra.
Ska säga till att jag börjat med mera ersättning också. Sen har pumpen blivit knas så pappa skulle kolla på den.
Jag vill verkligen amma, men har börjat minska i brösten så vet inte riktigt vad jag ska göra.

Hade tänkt mig att byta sängkläder idag både mina och Thindras så får ta och göra det nu när lillan sover.
Imorgon fyller Fabian 1 år och Thindra blir 2 månader =) Så imorgon ska vi på kalas.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0