God natt

Dagen har bara försvunnit. Thindra sov skapligt bra i natt och vaknade vid 6 tiden ungefär sen sov till halv 9. Så man ska verkligen inte klaga. Men jag har börjat bli tröttare på senare tid, så nu får jag se till att ta järntabletterna.
Lill bruttan tycker det är jätte kul och greppa saker. Särskilt det som prasslar.
Tiden går så fort knappt så man hinner med i utvecklingen. Hon har blivit så stor nu.
Nästa vecka är hon redan 3 månader. Känns lite ofattbart att tiden har gått så snabbt.
Till veckan är det Bvc och Tandläkaren i Karlstad som gäller. Har inte varit vid bvc på jätte länge känns det som, så nu har det nog hänt endel. Har hunnit med och bytt i sängen och städat hela min toalett så imorgon blir det dammtorka rummet och dammsuga som gäller. Man måste städa ibland. Kan inte ha det stökigt då blir ja tokig.
Har börjat plocka ur lite kläder ur Thindras garderob, en hel del som är för smått.
Tur att jag har endel av större strlk också, men tänkte köpa lite nytt när vi är i Karlstad nästa vecka.
Har varit på massge idag , gud va skönt det va. Blev hur avslappnad som helst är nästan så man somnar när man är där. Helst skulle jag vilja göra det varannan vecka men får bli en gång i månaden i alla fall.
Det behövs verkligen, har slitit en del på ryggen.
Skönt det var och få tillbaka telefonen igår, tråkigt bara att få lägga in alla nummer på denna också.
Har fortfarande inte besällt kläderna jag skulle ha gjort för jag kan aldrig bestämma mig. Men imorgon måste jag faktiskt göra det för min broder skulle ha de kläderna han ville ha till veckan.
Funderar på att fixa i ordning ersättning till Thindra nu så kan jag hoppa i säng efter hon ätit.


Har faktiskt funderat på att åka på folkrace på lördag. Fast ska inte köra för jag är inte sugen på det för tillfället, kan va kul och titta på lite och få känna det rätta suget. Så får väl se vilka som hänger med dit.

Jag saknar moster, stefan och Fabian. Så roligt när de hälsar på, tråkigt att mamma jobbar alltjämt så man aldrig kan åka dit. Hoppas man får träffa dom något under helgen.

Du är allt för mig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0