trötter

Dagarna bara går , fast fy vilket trist väder det är ute.
Trodde dock aldrig jag skulle orka somna i natt, snacka om att det va varmt. Somnade någon gång efter klockan 1.
Hon sover inte lika bra och länge längre men det spelar mig ingen större roll hon brukar somna om direkt efter hon ätit.
Så jag är så nöjd så när jag får sova endel. Roligt och ligga och busa med Thindra på morgonen. Skrattar som bara den och pratar för fullt. Nu ligger i gymmet för tillfället och leker får passa på och sitta här då finns inte så mycket tid annars.
Va ju till sjukhuset igår och det gick jätte fint. Skulle bara ta och äta upp de järntabletterna jag hade hemma. Så får se till att göra det. Brukar alltid vara super bra på att glömma bort saker. Har precis diskat och fixat lite här hemma, pappa är nere och hämtar min telefon som äntligen har kommit efter över en månad på lagning. Skandal tycker jag när det ska ta så lång tid. Ska bli skönt att ha en telefon som är hel och inte vajsar.
Nu idag ska det beställas kläder så får ta och titta runt lite och se om jag hittar något.
Skriver mera sen

♥love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0