Fredag kväll/natt

Har precis väckt lilla Thindra så hon ska äta, sen blir de och sova för oss båda.
Ska bli jätte skönt att lägga sig och sova snart är väldigt sliten, men kan bro på att jag är sjuk.
Den ständigt sjuka Angelica tycker jag det verkar som. Hatar att va sjuk, men nog är jag det allt jämt.
Va föresten och tittade om min telefon hade kommit idag, men de hade den inte. Så verkar som man aldrig får den tillbaka. Pappa skämta och sa att  de hade sagt att den va inget att få tillbaka för jag hade tappat den i toaletten. Skit kul.
Känns trist att bara sitta hemma under helgen men de får man ta och göra nu när man är sjuk. Kanske ska försöka mig på en promenad om jag orkar har ont i alla lederna i kroppen.
Sitter och tittar på min favoritkanal Tv4 Fakta där de alltid händer spännande saker.
Moster, Stefan och Fabian va hit och hälsade på idag. Jätte kul att de kom, trodde jag inte för de brukar alltid ringa innan de kommer men det gjorde de inte nu . Höll mig på avstånd så inte Fabian skulle bli sjuk.

Är så himla sugen på ny barnvagn, samtidigt känns de onödigt att köpa en ny.
Bättre att köpa en fin sittkärra sen när de är dax för det istället. Ja, vi får väl se vad det blir.
Äntligen har Thindra fått ett babygym blir till att lägga ut bild på det imorgon när hon ligger i det.

Nu ska jag ta och hoppa i säng, man får passa på och sova de timmar man kan.


Saknar dig.. Du gör mig hel ♥



                              En nybadad Sötnos

Kommentarer
Postat av: Wik

Sötunge <3

2009-04-18 @ 13:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0